Sunday, September 14, 2008

Tagged from Kamal

Nama2 Timangan
Family -Ida
Member- Wai
Bakal Bf - wait n see jer la..:P

Aku seorang yang....
Suke tersenyum..hehehe
Peramah
Sayang kawan2 esp yg rapat...
Hard to predict..sumtime la..:P

Insan Teristimewa
my family of course and ..........

Lagu kesukaan
Layan je sumer..

Makanan Kegemaran
Laksa,kuey teow hokkien and french fries..

Warna kegemaran
Lurve blue...tp lately ni suke kt warna lavender n pink..hehehe

Sikap yang membuatkan aku stress...
org yg tikambelakang..nk tikan je depan2..hehehe

3 Benda yg mesti ada dalam beg aku
wallet,hp and lip balm

Kali Terakhir aku menangis
2 hari lepas kot...rindu sum1..

Tag rakan aku

yanie
axim
shida pcmc
aiman ( tp confirm tk buat punya ) hehehe...tahu dah
lily
nikli

4 comments:

mkaw77 said...

rindu sum1?? sape la agak nyer??

Wahidah said...

kamal : aderla..jeng jeng jeng..hehehe

said...

alamak...yanie kena tag ek....kekkekek nanti2 yanie wat k....

hmm..siapa bakal bf mu itu wahai cik wahidah? cakpong...cakpong..kekkeke

Wahidah said...

yanie : ntahla yanie...wait n see jer la yea..cit porah..:p