Tuesday, May 4, 2010

I.B.U

Ibu,
Ida rindu sgt2 kt ibu...
Since smpai Mecca ne tk setitik pun air mata ida mengalir bile dpt lihat Ka'abah
Tp td ida tewas gk ibu..
Ida tewas bile mengenangkan ibu..

Ida rindu sgt dkt ibu,
N ida minta maaf sgt sbb selama ne..
Ida belum berjaya jadi anak and akk yg baik..
I'm really sorry..:((

Cuma satu je yg ida minta..
Ibu bg ida ruang n peluang utk buktikan ida bukan mcm tu..
Ida minta maaf n halalkan makan minum n segalanya..
Ida tahu syurga ida tetap di bawah kaki ibu..

Br dpt berita ttg pemergian one of the blogger UnrestMind akibat accident..
Innalillah..Al-fatihah to arwah..

6 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hati tersentuh baca n3 nih..

sama2 kita sedekah kan al fatihah wat arwah.....amin

Wahidah said...

Yanie : tersentuh? maaf la yanie..tk de niat pun nak raih simpati or buat kwn2 tersentuh...

sama2 kita sedekah kan al fatihah n doa wat arwah k.

Wahidah said...
This comment has been removed by the author.
Wahidah said...
This comment has been removed by the author.
✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hati tersentuh sedeh sebenar nyer...
sebab dulu yanie selalu berYM dengan arwah.....dah anggap dia mcm abang....

Wahidah said...

Yanie : Allah lg syg die sbb tu Allah amik arwah..yanie kena redha kay..kita yg hidup ne pun pasti mati jua satu hari nanti..mati tu pasti yanie...cuma kita tak tahu bile kita akan dipanggil kembali...sabar n redha kay