Wednesday, August 20, 2008

A day At IMU

yesterday kak muhaini accompanied me to IMU...

why IMU???

i had submit my application there..
i want to do my degree in nursing at IMU...

insyaAllah my class will start next year around january or february..
hope everything will be as planned..

Finally i polish and wax my car after almost 2 years using it..sorry Charmed..:(
but i like to drive Charmed...
so shinning...hehehe....

but i'm thinking to change my car name la..
any suggestion??????????????

7 comments:

mkaw77 said...

hii...
all the best la to you.. bagi jer nama robert.. (teringat beruk ayah kawan aku kt pahang.. nama robert la)

Wahidah said...

huhuh..tq kamal...tak nak la nama robert..tk sesuai..n i dislike la robert ..huhuh...next suggestion plzzz

mkaw77 said...

nanti tlg polish my princess lak.. dah lama x terjaga.

Faisal Admar said...

my suggestion: picasso

Wahidah said...

kamal : tlg polish kete u..hahaha..tk dpt den nak nolong nya kamal oi..kete i pun i hantar kedai da..hahahah


faisal : not bad...good idea..tp picasso tu nampak elegant sgt la..hehehe...

* apa yang dicari? * said...

kalo Charmed xbez, apa kata Angel? kalo x Angel, Buffy?

kalo x jugak Buffy, Ghost Whisperer? hehe...

study hard kalo dpt sambung nti k? ;)

Wahidah said...

baik mr im.....

hurm....angel mcm menarik jer...

nak la that name..Angel....

huhuhu...