Friday, December 17, 2010

I Hate Diz Feeling

Suatu ketika dl..
Sya pernah buat silap
N rsnya itulah kesilapan plg bodoh yg pernah sya lakukan..
N smpai skrang sya masih tk dpt maafkan diri sya..

Cuba utk melupakan,
Tp benda yg dh jadi parut dlm hati,
Tetap akan berbekas jua..

Sya cuma berharap agar kesilapan yg sama
Tidak berulang lagi..

Mungkin ade hikmah di setiap ape yg berlaku,
N ianya menjadi pengajaran buat sya..
Moga sya sentiasa dlm lindunganNya

17 comments:

mummysyafie said...

setiap orang ada buat kesilapan dear..akak pun masih simpan parut luka itu..kalau dikenang balik akak sakit hati. tapi untuk jadi lebih matang dan berhati²..akak anggap kesilapan itu sebenarnya untuk mengubah akak jadi lebih berdikari dan matang

take care

Peri PiA said...

Salam


InsyAllah u can handle it well :)

sw33tdarling.com said...

semua orang ada buat kesilapan.. so tak perlu dikesali, cuma boleh diingati supaya tak berulang lagi..
aiikk macam berpantu plak..
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

Wahidah said...

Mummy : agree with u sis..kena pndang sudut positif...sumer org penah buat sila

Wahidah said...

Peri : amin..i hope so..

Wahidah said...

kak Ika : btol tu...harap tk ulang lagi la..

PhatLee said...

takpe experiance is the best teacher en?.ehe

Faisal Admar said...

Semua orang ada melakukan kesilapan. Adat manusia. Nama pun manusia, bukan nabi ataupun malaikat. Yang penting, ada kesedaran dan tidak melakukannya lagi. Itu yang penting.

Wahidah said...

Phat Lee : tula..pengalaman jd kan teladan...

Wahidah said...

Faisal ; btol la..thanks guys...u make my day....

semangat !!!

Si Pemburu Bintang said...

owh silap apa kah itu?

Wahidah said...

Si Pemburu Bintang ; tu biarlah rahsia wai sendiri..

Mrs.Sheikh said...

wai.. lupakan..
cantiknya mecca sekarang ni.. dah byk berubahh,. time ni tak ramai org kan... senangnya nak tawaf..
alhamdulillah semuanya dipermudahkan utk wai dan kwn2 :D

Wahidah said...

Mrs Sheikh : yeah kak...mmg cuba lupakan..

mekah sgt cantek skrang ne kak..:)

Anonymous said...

setiap manusia tak lepas dari kesilapan,biarlh "parut" tu jdikn ia panduan d masa yg akan dtg...mcm pepatah melayu bangkai semut disebelah pulau kita nmpak tpi bangkai gajah dpan mata kita,wat tak tau jer.....kawan,member,teman dan sahabat lain maksudnya...renung2kn lah....

Wahidah said...

Anonymous : thanks utk peringatan itu..

Anonymous said...

kdg org yg menyayangi diri kita,kita tak nampak tpi org yg ambik kesempatan atas diri kita yang tu lah dipuja.....