Friday, March 4, 2011

Wajib Bace


Guys kalo korunk free bace la entry di blog ne..

Jazimin..http://jazimin.wordpress.com/2010/04/08/kisah-jumpa-rasulullah-pelajar-uia/#comment-21

menitik air mata ne bace pengalaman saudari syamimi bertemu Rasulullah S.A.W...


moga kite dpt hidayah n taufik drNYa...
moga kite mendpt sedikit keberanian n ketabahan Rasulullah dlm menempuh dugaan hidup ne..

Ya Allah kau pjgkan la umur umat mu ini..
Kerana satu lg hajat hambamu yg hina ne..
Belum tertunai lagikk..

Aku ingin sgt menjejakkan kaki ke Madinah esp Masjid Nabawi..
InsyaAllah smpai je di Jeddah lepas singgah sebentar di Masjidil Haram..
Sya mohon agar urusan sya dipermudahkan..
Rindunya dgn Nabi kita..:(

10 comments:

Cik Wanie Ghani said...

tersentuh bila membacanya,
tq wai

mummysyafie said...

bertuah nya dier..terharu pun ada.

NeenaAnuar said...

insyallah dear.. akak doakan semoga segala apa yg wai hajati tu bakal termakbul tak lama lagi.. akak pun teringin sebenarnyer nak ke sana.. insyallah satu hari nanti.. moga2 pergi dan kembali nya akak dari sana membawa satu perubahan yg besar dlm diri akan sendiri..

and thanks for sharing this dear.. ;)

Ogy said...

semoga tercapai hajat wahi...mama doakann.......

Peri PiA said...

:'),selawat

Wahidah said...

wanie : welcome yunk....sharing is caring kan..:)

Wahidah said...

Mummysyafie : tula kak nor..untung kan die.....jeles la pulak..hehehe

Wahidah said...

Kak Neena : sesama kak..small matter je...luv ya..:)

Wahidah said...

Ogy : thankss mama geee...really appreciate it..aminnn

Wahidah said...

Peri : yeah...rindukan Nabi kita..:(