Thursday, June 12, 2008

Tagged..

1 minit yang lalu, ape anda buat?
borak ngan ina..
1 hari yang lalu, apa anda buat?
gi unoff myvixtreme dkt santai cafe..
1 jam lagi, apa anda akan buat?
surfing la aper lg..bosan seh keje mlm nii...
1 hari lagi, ape anda akan buat?
hurm..esok?? tk wat pe la kot...lepak umah jer..
1 orang yang terakhir sms kamu?
hurm...Mr S..
1 orang yang terakhir menelefon kamu?
ermmm sape eik? Mr S kot...hehehe
1 makanan yang baru dibeli?
nasi campur lunch td..
1 barang yang baru hilang?
ermm....duit kot...
1 cerita yang baru ditonton?
er,,,..apa kata hati....
1 hal yang terakhir digosipkan?
ermm..tk ingt la....
1 kata yang ingin diluahkan..?
happy sgt..................
1 buku yang sudah dibaca?
ujang baru...n td baca remaja br tp tk habis lagi...
1 penyakit yang sering datang?
gastritis ngan migraine...tk ske oo..
1 keinginan?
nak hubungan yg br terjalin ni kekal selamanya...

nak tagged :
1. faisal admar
2. hannan
3. mak farhah
4. ilman
5. rizhan zihan
6. sumer bloggers

5 comments:

Photographer RAZAK RAMLI said...

askum..
text jangan guna sama dengan warna background...tak jelas.
Isi yang bagus.

nadia said...

hermm..macam kenal je text ni..:P..

Wahidah said...

photographer razak : tq 4 ur opinion....

nadia : hehehe.......mcm tahu jer eik..lalalala

rizhan said...

alamak

Wahidah said...

aper yg alamaknya rizhan??