Thursday, May 29, 2008

things that happen during my holiday

last sunday i went to bt pahat..attending my cousin's wedding...
so tired to asnwer all Q bout marrried..

grandma : ida biler lg nak kawen?

auntie : thn dpn kot..

me : well,biarla lepaskan kak ude dl..(alasan ) jer ni...

nenek : la knp pulak..

me : tk perla..insyaAllah nek ade jodoh kawen la ida nanti..

uish...tiring la bila org tanya dis type of Q..c'mon la i'm only 24th..muda lagi per..tp my mum pun dok tnya the same Q gak..aduhai.....dh tk sbar nak bermenantu agaknya ibu ni...isk3....

then on tuesday i meet alin..
my best buddies time kt mozac dl...
rindu sgt ngan die..kitorang chit chat for the whole day...
mcm2 yg kitorang borak..welll bese la kalo dah gurls berjumpa kan...
ader la gossip2 sket...hehehe....

4 comments:

Faisal Admar said...

Lol. Normal la... orang tua2 memang macam tuh. Ignore je... unless memang nak kawin le :P

Wahidah said...

isk tk de la mmg nk kawen...sumer org nk kawen..but not now...hehehe...

Witty Angel said...

kannn irritating kan when everyone ask u when u will get married bla bla bla...mencikk tauu..hehe

Wahidah said...

tahu tak per...tk suke kan..so irritating..