Thursday, July 23, 2009

Hello Kitty


Hello Kitty Scooter...sesuai buat gurl

Hello Kitty Ferrari...giler la..

Hello Kitty i-Miev

Hello Kitty Bas

Taraa...
Entry dh bole berwarna -warni..
Selama ne punyala cr mcm mn nak wat entry dgn kalerful bagai n dr center sumer..
At last mlm ne..dpt gk..
Hahaha..asbestos sungguh..
Tq to Norli...
Berjasa sungguh anda pd blog sya..Huhuhu..
Ne la entry dr center yg pertama dlm blogku ini..
Setelah hampir 2 thn i berblog bagai..Hahaha..

10 comments:

chipsmore said...

mcm barang mainan plak..hehe ;)

@xiM said...

menarik di tengok tapi tak sampai hati nak pakai keter macam nih..hehe

Faisal Admar said...

mickey mouse tak suka? :D

NoRLi said...

wai sengal...

IeshaGunn said...

ehhh ada dekat malaysia ke semua tue? hehe

Wahidah said...

Chipsmore : tula...nampak je mainan tu..tp harganya..hahaha

Axim : tk smpai hati eik..tp mmcm syg je kan kete buat mcm tu..

Wahidah said...

Faisal : mickey mouse suke time kekanak jer..hahaha..lgpun mcm tk sesuai je mickey mouse jd theme utk kete..hahaha

Norli : aipp...tk baik tau ktier ckp org mcm tu..:P

Wahidah said...

Iesha : ade je...tp ferrari tu rsnya tak de kot..hahaha..bus pun tk dak..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

skuter yg comey.....lalala...

Wahidah said...

Yanei ; comey kan..germa je tgk..hahaah