Friday, August 26, 2011

Dah nak raya


Salam ukhwah korang..
Well sorryla since blk sya mmg x update blog sgt..
Bizi la..
Mn tak nya kotak yg sya kargo tu ade 5 kotak..
Jenuh nak kemaskan..
Tu x masuk beg luggage yg besar tu lg..

Lagi 4 hari je nak raya kan..
Sekejap jer Ramadhan bakal berakhir..
Mcm mn ngan persiapan raya korang??

As for me..
Sya mmg x tempah baju langsung..
So blk hari tu br gigih nak cr bj raya..
Sadly x de yg sya berkenan di hati..
Nak turun Jalan TAR mcm malas la pulak..
Ye la KL tu jammed kan..

Tapi ade ngan x de pun..
Aderla sehelai dua baju yg sya rembat gk..
Tu pun x berkenan sgt..
Tp dh ibu nak sedondon..
So beli jerla..

Aperpun,
Mari kita hayati saki baki Ramadhan yg ade..



6 comments:

bighagenjo said...

Selamat Hari Raya!

Kamariah Awang said...

Raya ala kadar jugak...

scrlettfr said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin 'online', wai...
hehehee

Wahidah said...

Bigahenjo : selamat hari raya...:)

Wahidah said...

KA ; Samalah kita ma

Wahidah said...

Scrlettfr : selamat hari raya jugak..maaf kalo ade salah n silap