Thursday, October 14, 2010

Cili Padi


Salam guys..
Dah lama i dok mencari cili padi di Jeddah ne..
So masa pi Mall of Arabia mlm td..
Jumpa la cili padi yg di idamkan..

Guess what..
Harga die 40 riyal equal tu RM 38..
Mahal giler okeh...
Sangat terperanjat...
Cili padi je pun..
Kalo kt Mesia mau berkilo2 dpt kan..




11 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Mungkin sbb cilipadi tu di import kot..sbb tu mahal..kalau kat sini mmg ditanama kan

Anna Boleyn said...

salam..

haaaa?? 38 hengget tu bape je dapat cili padi tu. mahal tu. huhu tinggi ek kos hidup kat sana. barang2 dapur lain mahal gak ke?

p/s ;ini misi membalas 172 komen! batch kedua selepas membalas komen dari 98 blogger. wawawa...
tak pe lah demi kalian semua yang selalu tinggalkan komen di HLN. tanda penghargaan :) Thank you so much! :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

yanie tak makan pedas...sebab tu jarang beli cili padi...heheehhe

Wahidah said...

Rosalinda ; ntahla..mungkin kot..tp melampau tu mahalnyaaaa

Wahidah said...

Anne : mmg mahal gilerr..38 ringgit..maybe ade dlm 30 biji kot...

selamat membalas komen yea..hahaha

sw33tdarling said...

itu harga sekilo ker...?
hehehe akak tak arif sbb selalu hubby yang ke pasar beli2 lauk ni...

Faisal Admar said...

tapi gaji sana kan byk wai :P

Wahidah said...

Sweetdarling : bukan sekilo kak..satu pack polisterin tu je...sabar jerlaaa

Wahidah said...

Faisal : blueeekkkkkkkkk...:P

CidaZam said...

ooo ambik stok malaysia... gi jual... 10 riyal pun ok...

Wahidah said...

Cida : hahaha..best idea tu..:P