Thursday, August 19, 2010

9 Ramadhan

Brg2 yg bakal di' courier' kan ke Jeddah
Humidifier pun ade sekali..Hehehe..

Alhamdulillah pejam celik pejam celik Ramadhan yg ke 9 sudah..
Cepat rsnya masa berlalu..
Ini bermakna ade lebih kurang 11 hari je lg nak blk kampung..
Girang rasa hati ne..
Nak lepaskan rindu dkt family terchinta..:)

Semalam berhempas pulas kemas barang..
Kemas punya kemas..
Mak aih byk la pulak barang2 ne..
Pd hal br 5 bulan dok sini..
Rs mcm tk beli pape jer..
Mn pulak dtg brg byk2 ne..
Hehehe..
Sape mau jawab tu??? :P

12 comments:

Kniedaz said...

biasalah..time beli tak ingat, bila mengemas baru perasan suma barang kita ada hehe..

Hamzah Ian said...

sikit je kot brg tu...

mrs.hanibunny said...

heheh kirim anak arab balik malaysia tuk saya bule? lalalala...

mummysyafie said...

ni waktu membeli mesti tak ingat ni. syok sangat shopping..dah nak balik sini yer..nak sambut raya ngan family? berapa lama cuti?

Wahidah said...

Kniedaz : tu la..rs mcm tk beli pape...tp byk gk brg rupanya..aduhaii

Wahidah said...

Hamzah : consider sket lg eik..leh ar membeli lg kan..hehehe

Wahidah said...

Mrs Hani : kalo bole dh lama sya kidnap dl..hahaha..yg comey2 ..geram sgtt

Wahidah said...

Mummy : yup..nk blk dh..11 hari je lg..blkl raya..n in the same time blk ne nanti pindah hosp terus..tu yg kena clear kan suemr brg2

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak payah beli dah untuk rayan ni..ni tabiaat ke habitat

Wahidah said...

brutalsolo : habitat?? uik dh mcm tmpt tinggal haiwan2 la pulak...:P tk pyh beli eik..eh tk beli lg la brg2 raya..hahaha

Faarihin said...

semoga selamat sampai ke kampung..

Wahidah said...

Faarihin : tenkiu..insyaAllah..mudah2an