Wednesday, December 23, 2009

Borink Itu Bosan

2 minggu ne tk locum ..so bermakna tak de keje..
Bosan giler dok umah..
Smpai dh tak tahu nak buat aper...
Try cr kwn2 ajak kuar..
Tp sumer keje..

Biler tk de locum tk de income..
Tp tk per..rsnya masih bole bertahan lg..
Ntahla...
Lately ne mcm tk ceria sgt..

Tinggal lebih kurang sebln je lg sblm nk berhijrah..
Preparation tk buat lg..
Visa sumer agent settle kan..
Tp brg2 sumer tk beli lg..

Aduhai..
Nk buat aper eik cuti2 ne..

11 comments:

jemiro said...

:) boring, and i think so bored if we must waiting :D

@xiM said...

layan DVD pun best wai!

Wahidah said...

jemiro : waiting is the most broing thing to do ..huhuhu

axim : ngah layan smpai lebam la ne axim

Shaliza said...

Aku dah ada blog sejak 2005. Tapi tak bersentuh pun. Saje je wat diam ngan kau. Haha!

zamspotte said...

kesian... gi ar jalan2 sorang2 kat alamanda nun

Wahidah said...

shaliza : oit cpt bg linkk

zams : alamanda?? tk besh2

cik EPAL said...

nuat bodoh je..haha :D

Anonymous said...

kdg2 ada kwn yg kehadirannya kita tak sedari...bgi kita org tu amat menjelekkan mata bila kita kuar gan dia tpi tnpa kita sedari org tu ar yg ambil berat ttg kita tnpa pngetahuan kita,sedih ttg kita wlupn dari kejauhan ia mndgr tpi apakn daya org tu tak bermakna dlm idup kita or dlm erti kata lain org tu bgi kita tak da guna bila kita dah senang....RENUNG2KAN LAH YE

Redbloodsnow said...

lololo...cian die borink. mehhh tlg zie wat keje meh...x borink nnti


hiksss :P

Wahidah said...

Cik Epal : ala wat bodoh tk besh la..

Anoy : hurm..ye tq..

Zie : kalo dkt dh tlg dh zie

Wahidah said...

ANOY : BTW,sya tk lupa kwn2 sya bile sya sng....