Wednesday, November 25, 2009

-i'M dOWN-

Setiap perkara yg berlaku tu pasti ada hikmahnya
Walaupun sukar utk diterima,pahit utk ditelan..
Mmg tgh down giler..
Smpaikan dah otw blk kg spearuh jln bole blk KL balik..
Tak leh fokus ngan driving..

Ya Allah,
tabahkanla hati hambamu ini..
murahkanla rezeki hambamu ini..
berilah petunjuk pd hambamu ini ya Allah..

7 comments:

sWeEtdARLinG said...

banyak2 kan istifar... ingat kat Allah.. apapun, memang keselamatan perlu dijaga

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kenaper ni wai?

=(

freefun0616 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
catz said...

salam wahidah,

selamat menyambut aidil adha.
apa terjadi wahidah? be strong ok..
dlm hidup, kita merancang, tapi kdg tak jadi seperti yg kita nak.Allah maha mengetahui.
apa yang jadi pasti ada hikmah di sebaliknya..think positive ok..
hafe safe journey balik kampung nanti.

take care. jgn sedih2 lagi.

catz.

miss juju said...

wai....ambik pengajaran ney.
aku sendiry susah nak percaya n terima aper yg berlaku kat ko...
semuanya terlalu mengejut....
ingat tuhan.sabar..
aku belum tentu kuat mcm ko klau aku yg terima semua ney...

Wahidah said...

juju : aku pun tk tahu nak kata aku kuat mana..tk sekuat yg ko sangka jue..tp i have to..air mata ne hr2 dh jd peneman aku...ntahla..take care..

catz : tq sis...see u later insyaAllah

Wahidah said...

yanie : ada dugaan besar sedang melanda..

afkar'z : tq sis...:)