Saturday, February 7, 2009

Meroyan

Pagi2 lagi dh hamba Allah sorang tu dh spoil kn mood...
Sabar jer la..
Finally die byr gk wit deposit umah lama..
Tp yg wat I bengang giler tu..
Ade ke patut die siap tolak upah die cuci bilik n cuci tandas sumer..
Siap tolak wit pencuci tandas lagi tu...Hampeh tollll
WTF btol la...

Meroyan sungguh la...
Bilik tu kitorang dh clear..Dah sapu sumer..
So kalo sesaper nak masuk kalo nak cuci..Cuci sendiri la..
Tandas tu plak..Bukan tandas personal..Tandas sumer org guna what...

Ya Allah,ade gk manusia mcm ni...
Malas nk ckp byk...
Tk suke nak gaduh2 ni..
Tp melampau btol la.....
Asbestos sungguh....Cittttt

9 comments:

Faisal Admar said...

hmm. ambik pic lain kali bila nak move out. then kalau dia cakap dia cuci ke apa ke, refer to the tenant agreement. ada kan?

khairul onggon said...

Bukan tahap asbestos dah.. nak kate kwn saya.. kueh dan laharrrrssss (lahanat) hehehehe.. sabar je la... di mane2 mesti ada manusia mcmni.. kekeke.. kena sabar byk2... klu tak sabar tu la yg bole gadoh hehehe..

Wahidah said...

faisal : tenant agreement pun tadak...

khairul onggon : tu la pesal....tu yg kn sabar..nasib baik la jnis yg sbr hugak...isk3

Red Hot Cikgu said...

siyes bongok la ex osmet ko tuh. saiko. ko take care there. duk umah baru mst hepi kan. whee! take care

Wahidah said...

red hot cikgu : mmg saiko pun..poning palo layan kerenah die..nasib bek dh pindah..aman damai skettt

CAHAYA said...

doa je banyak² yang. Mintak Allah je balas. :)

Wahidah said...

cahaya : tu la pesal...malas nk pk..biar laa

Redbloodsnow said...

mmg sungguh abestos okeh!!!
grrrrr...apesal lah nk berkire sgt mcm tuh yek..cittt

Wahidah said...

redbloodsnow : tu la pesal...meroyan sungguh..........