Ape yg pertamanya??
Well 1st time try auto publish..
Sgt ketinggalan okeh..
Pdhal dh dkt 3 thn jd blogger..Hihihih..
Tq tu Cidazam yg sudi sharing info..:)
Well,hari ne mood swing2 sket..
Nape swing??
Sbb ibu tetiba ckp bile nk kenalkan ngan si dia..
Uik...nak kenalkan apernya..
Hubungan yg sedia ada ne pun tk tahu mana hujung pangkalnyaa..
N mcm tk going on smoothly..
N to be honest i dh tk harapkan pape..
Wat per nk harapkan pd sum1 yg tk care kt kita
Malas nk pening kepala..
Kalo org tu rs tk bole nk bg ruang n masa..
Nak cakap per kan..
Takperla..
Awak teruskan la ngan life awk..
Sya bukan priority awk..
Sebuah perjalanan hidup yang penuh warna warni..Live life to the fullest..La Takhaf Wala Tahzan Innallaha Ma'ana
Saturday, August 7, 2010
Friday, August 6, 2010
Thursday, August 5, 2010
What a NITE..
It was a hectic day last night..
Yeah last night i'm working..
Too bz with admission,transfer in and out n emergency operation..
It was a great team BUT.........
Sepanjang 2 minggu keje direct mlm ne i keje ngan 'NENAS' nurses..
Well yg tk brp best tu..
Bile sorang je Malaysian kena buli la pulak..
Mcm mlm td..
Sumer benda i kena buat..
Wai,can u help me this..
Can u help me that..
Yes i know that i'm helpful..
Tp kalo dh sepanjang mlm sumer benda i yg kena tlg..
Agak2la kan..
I pun ade gk my own patient..
Dah la dr satu department ke satu department lain punya la jauh..
Malas nk voice out..
Kang kalo voice out mau di cop as tk helpful pulak..
Luckily dh hbs keje malam..
N rsnya after diz keje siang pulak till blk vacation..
Eh lagi 25 hari jer lagi..
Dam dam dam dum munyik mercun...:)
Yeah last night i'm working..
Too bz with admission,transfer in and out n emergency operation..
It was a great team BUT.........
Sepanjang 2 minggu keje direct mlm ne i keje ngan 'NENAS' nurses..
Well yg tk brp best tu..
Bile sorang je Malaysian kena buli la pulak..
Mcm mlm td..
Sumer benda i kena buat..
Wai,can u help me this..
Can u help me that..
Yes i know that i'm helpful..
Tp kalo dh sepanjang mlm sumer benda i yg kena tlg..
Agak2la kan..
I pun ade gk my own patient..
Dah la dr satu department ke satu department lain punya la jauh..
Malas nk voice out..
Kang kalo voice out mau di cop as tk helpful pulak..
Luckily dh hbs keje malam..
N rsnya after diz keje siang pulak till blk vacation..
Eh lagi 25 hari jer lagi..
Dam dam dam dum munyik mercun...:)
Tuesday, August 3, 2010
Angel's Bufday
Yesterday i attend Angel's first bufday party..
It was a simple but happening party..
Juz enjoy the pictures kay..:)
Monday, August 2, 2010
I'm So Worried
Juz got email..
Yeah finally...
I will transfer to Jeddah..
BUT...
Nape on diz time??
I tgh menghitung hari utk blk kampung..
Ya Allah...
Dugaan sungguh...
Mungkinkah i akan beraya di perantauan???
Oh tidak tk sanggup nk pk pesal kemungkinan itu..:((
Subscribe to:
Posts (Atom)










